راز های موفقیت مشاور املاک

راز های موفقیت مشاورین املاک چیست

اسرار و عوامل موفقیت املاک و مستغلات

بسیاری از بنگاه های املاک و مستغلات و همچنین مشاور های تازه کار در دو سال اول شکست می خورند.

آنها تصور می کنند که به محض دریافت مجوز ، تلفن آنها با تلفنهای دیگر از طرف دیگر شروع به زنگ زدن می کند. نمایندگان جدید نیز به احتمال زیاد هزینه ها را دست کم گرفته و درآمد واقعی خود را بیش از حد ارزیابی می کنند.

در اینجا برخی از راز های موفقیت مشاورین املاک برتر امروز آورده شده است.

تحقیق و شناسایی کارگزاران با کیفیت:املاک معتبر

تصمیم گیری در مورد کارگزاری برای پیوستن باید با تأمل فراوان انجام شود. در حالی که انشعابات کمیسیون مهم است ، اولین کارگزاری شما باید چیزی بیش از یک نام فانتزی در رزومه شما باشد. به آموزش و راهنمایی های ارائه شده توجه ویژه داشته باشید.

ارتباط با سایر نمایندگان

در حالی که رقابت بخشی ذاتی از تجارت املاک و مستغلات است ، به این معنی نیست که بنگاه های معاملات املاک نمی توانند به یکدیگر کمک کنند ، خصوصاً اینکه برخی از نمایندگان بازارها و بازارهای متفاوتی از سایر بنگاه های املاک دارند.

شبکه سازی در املاک و مستغلات ضروری است و شما نمی توانید از ایجاد شبکه در داخل خود تجارت غافل شوید. ایجاد ارتباط با سایر نمایندگان به شما کمک می کند مشتری پیدا کنید و حتی اگر اعتماد کنند که شما فرد مناسبی برای این کار هستید ، می توانید معاملات شیرینی را که سایر معاملات املاک درنگ انجام می دهند ، به دست آورید.

روابط را بیش از فروش در اولویت قرار دهید

همانطور که هدف شما فروش و کسب سود است ، فروش نباید اولویت اصلی شما باشد. اگر چنین باشد ، شما با مشتریان خود روابط پایدار نخواهید داشت. هدف در اینجا ایجاد اعتماد به شما و تجارت شماست ، به همین دلیل نشان دادن مشتریانی که بهترین منافع آنها را در سر دارید ، باعث می شود که آنها برای خدمات شما ارزش قائل شوند. با برقراری روابط اصیل ، احتمال فروش طولانی مدت شما بیشتر است و مشتریان وفاداری شما را به دیگران توصیه می کنند.

 از نظر استراتژیک یک منطقه سودآور را انتخاب کنید

منطقه مزرعه منطقه جغرافیایی است که شما برای تمرین به عنوان یک مشاور املاک انتخاب کرده اید ، و انتخاب عاقلانه آن می تواند اوایل کار شما را شکسته یا از بین ببرد. برخی از ایالت ها فرصت بیشتری را نسبت به بقیه ارائه می دهند ، بنابراین یک بنگاه موفق در خرید اطلاعات و رفتارهای خریداران و فروشندگان اطمینان حاصل می کند تا بتوانند یک استراتژی بازاریابی متمرکز بر تیغ ایجاد کنند.

بازیکن تیم باشید

نماینده ای نباشید که هیچ کس نمی خواهد با آن کار کند. شما می توانید در موقعیت های بزرگ خرابکاری کنید. همکاران شما رقبای شما نیستند. با یکپارچگی روابط حرفه ای ایجاد کنید و به یاد داشته باشید که برقراری ارتباط حیاتی است. علاوه بر این ، منصف و مفید باشید. به این ترتیب ، نمایندگان دیگر می خواهند با شما کار کنند و بسیار سرگرم کننده تر خواهد بود.

باانگیزه بمانید

دستیابی به موفقیت در املاک و مستغلات می تواند روندی کند باشد و از دست دادن انگیزه آسان است. ایجاد مداوم لید همان چیزی است که باید تمرکز شما را داشته باشد ، اما اگر اوضاع با سرعتی که انتظار داشتید پیش نمی رود ، نگران نشوید

منابع : Sources

1: thebalancesmb

2:nerdynaut

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *