اسرار و عوامل موفقیت املاک و مستغلات
بسیاری از بنگاه های املاک و مستغلات و همچنین مشاور های تازه کار در دو سال اول شکست می خورند.آنها تصور می کنند که به محض دریافت مجوز ، تلفن آنها شروع به زنگ زدن می کند. نمایندگان جدید نیز به احتمال زیاد هزینه ها را دست کم گرفته و درآمد واقعی خود را بیش از حد ارزیابی می کنند.
برخی از راز های موفقیت مشاورین املاک
مهارت های قوی ایجاد کنید
در بازار پرشتاب امروزی، مشتریان فقط نمایندگانی با بهترین مهارت ها می خواهند. برای اینکه مشتریان به توانایی و تخصص شما اطمینان داشته باشند، باید یک حرفه ای واقعی باشید. آیا می توانید هم با خریداران و هم با فروشندگان به طور موثر کار کنید؟ آیا از تمام روندهای رخ داده در بازار، در سطح ملی و محلی مطلع هستید؟ آیا همیشه فراتر از انتظارات مشتریان می روید؟ کلید خدمت رسانی به مشتریان خود این است که مهارت های خود را تازه و پیشرفته نگه دارید. به یاد داشته باشید – مهارتهای شما هزینهها را پرداخت میکنند، بنابراین باید آنها را دقیق نگه دارید!
تحقیق و شناسایی کارگزاران با کیفیت( املاک معتبر)
تصمیم گیری در مورد کارگزاری برای پیوستن (انتخاب یک املاک برند )باید با تأمل فراوان انجام شود. در حالی که میزان دریافتی شما از کمیسیون مهم است ، اولین کارگزاری شما باید چیزی بیش از یک نام فانتزی در رزومه شما باشد. به آموزش و راهنمایی های ارائه شده توجه ویژه داشته باشید.
ارتباط با سایر نمایندگان
در حالی که رقابت بخشی ذاتی از تجارت املاک و مستغلات است ، به این معنی نیست که بنگاه های معاملات املاک نمی توانند به یکدیگر کمک کنند ، خصوصاً اینکه برخی از نمایندگان بازارها و بازارهای متفاوتی از سایر بنگاه های املاک دارند.
شبکه سازی در املاک و مستغلات ضروری است و شما نمی توانید از ایجاد شبکه در داخل تجارت خود غافل شوید. ایجاد ارتباط با سایر نمایندگان به شما کمک می کند مشتری پیدا کنید و حتی اگر اعتماد کنند که شما فرد مناسبی برای این کار هستید ، می توانید معاملات شیرینی را که سایر معاملات املاک درنگ انجام می دهند ، به دست آورید.
روابط را بیش از فروش در اولویت قرار دهید
همانطور که هدف شما فروش و کسب سود است ، فروش نباید اولویت اصلی شما باشد. اگر چنین باشد ، شما با مشتریان خود روابط پایدار نخواهید داشت. هدف در اینجا ایجاد اعتماد به شما و تجارت شماست ، به همین دلیل نشان دادن مشتریانی که بهترین منافع آنها را در سر دارید ، باعث می شود که آنها برای خدمات شما ارزش قائل شوند. با برقراری روابط اصیل ، احتمال فروش طولانی مدت شما بیشتر است و مشتریان وفاداری شما را به دیگران توصیه می کنند.
از نظر استراتژیک یک منطقه سودآور را انتخاب کنید
منطقه جغرافیایی (مثل شهر اندیشه ) که شما برای تمرین به عنوان یک مشاور املاک انتخاب کرده اید ، و انتخاب عاقلانه آن می تواند باعث شکست یا پیروزی فرد شود. برخی از شهر ها فرصت بیشتری را نسبت به بقیه ارائه می دهند .
بازیکن تیم باشید
نماینده ای نباشید که هیچ کس نمی خواهد با آن کار کند. شما می توانید در موقعیت های بزرگ خرابکاری کنید. همکاران شما رقبای شما نیستند. با یکپارچگی روابط حرفه ای ایجاد کنید و به یاد داشته باشید که برقراری ارتباط حیاتی است. علاوه بر این ، منصف و مفید باشید. به این ترتیب ، نمایندگان دیگر می خواهند با شما کار کنند و بسیار سرگرم کننده تر خواهد بود.
باانگیزه بمانید
مشاور املاک بودن ، بالا و پایین دارد و می تواند خسته کننده باشد،دستیابی به موفقیت در املاک و مستغلات می تواند روندی کند باشد و از دست دادن انگیزه آسان است. باید تمرکز شما را داشته باشد ، اما اگر اوضاع با سرعتی که انتظار داشتید پیش نمی رود ، نگران نشوید
منابع : Sources
مطالب مشابه